Eγγραφείτε στο δωρεάν webinar How to get Certified as a Great Place To Work

Ένα πλάνο 6 βημάτων για μια επιτυχημένη έρευνα εργαζομένων

Τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι σημαντικό να καταλάβετε τον παλμό των εργαζόμενων σας και πώς μπορείτε να τους υποστηρίξετε καλύτερα. Εν μέσω της Μεγάλης Παραίτησης, οι εργαζόμενοι αναζητούν εταιρείες που δίνουν προτεραιότητα στους ανθρώπους τους.

Ένα από τα πιο σημαντικά βήματα που μπορούν να κάνουν οι ηγέτες για να αποδείξουν την υποστήριξη των εργαζομένων είναι η έναρξη μιας έρευνας ικανοποίησης των εργαζομένων, για τη συλλογή ειλικρινών και εμπιστευτικών σχολίων.

Μια έρευνα εργαζομένων θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε:

  • Πώς αισθάνονται οι εργαζόμενοι
  • Τι είναι σημαντικό και ουσιώδες γι αυτούς
  • Τι χρειάζονται για να αισθάνονται ότι υποστηρίζονται και εκτιμώνται

Οι απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την αφοσίωση και τη διατήρηση των εργαζομένων σας.

 

Τι είναι η έρευνα ικανοποίησης των εργαζομένων/προσωπικού;

Μια έρευνα ικανοποίησης των εργαζομένων είναι ακριβώς αυτό που ακούγεται: ένας τρόπος για να μετρήσετε πόσο ικανοποιημένοι είναι οι υπάλληλοί σας – τόσο στην εργασία που κάνουν όσο και στο συνολικό οργανισμό – και να εξοπλιστείτε με βασικές πληροφορίες και σχόλια.

Στο Great Place To Work®, συνιστούμε να κάνετε μια έρευνα ένα βήμα παραπέρα, για να μετρήσετε την εμπειρία των εργαζομένων. Η μέτρηση της αφοσίωσης των εργαζομένων, αν και σημαντική, είναι μόνο ένα μέρος του παζλ.

 

Πώς μια έρευνα εργαζομένων σάς βοηθά να βελτιώσετε την εταιρική κουλτούρα

Μια έρευνα εργαζομένων είναι το κρίσιμο πρώτο βήμα για την κατανόηση και τη βελτίωση της εταιρικής σας κουλτούρας. Παρέχει μια πλήρη εικόνα των πλεονεκτημάτων και των τομέων ευκαιριών του οργανισμού σας, πληροφορία που είναι απαραίτητη για τον προσδιορισμό του πού πρέπει να εστιάσετε την προσοχή και τη δράση σας.

Μια έρευνα εργαζομένων μετρά, επίσης, τον βαθμό στον οποίο οι υπάλληλοί σας έχουν κίνητρα και ενθουσιασμό για την εργασία τους, τον οργανισμό σας και την αποστολή του – και πού μπορείτε να κάνετε αλλαγές για να βελτιώσετε την εταιρική κουλτούρα.

 

Ένα σχέδιο 6 βημάτων για μια αποτελεσματική έρευνα ικανοποίησης των εργαζομένων

  1. Βρείτε το εργαλείο έρευνας που εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες σας

Προσδιορίστε τι θα θέλατε να μάθετε από τα αποτελέσματα της έρευνας και βεβαιωθείτε ότι το εργαλείο έρευνας που επιλέγετε θα σας βοηθήσει να αποκαλύψετε αυτές τις πληροφορίες.

  • Θέλετε να κατανοήσετε πώς η αφοσίωση των εργαζομένων ποικίλλει μεταξύ των τμημάτων;
  • Χρειάζεται να διαγνώσετε ποιες δημογραφικές ομάδες αισθάνονται λιγότερο αφοσιωμένες στην εργασία τους από άλλες και γιατί;

Η έρευνα εμπειρίας των υπαλλήλων σάς δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόσετε την έρευνά σας με δημογραφικές ερωτήσεις, μοναδικές για τον οργανισμό σας, εξοπλίζοντάς σας με αξιοποιήσιμες πληροφορίες για τη βελτίωση της αφοσίωσης των εργαζομένων.

  1. Αποκτήστε την αποδοχή από βασικά στελέχη εντός του οργανισμού σας

Το να πείσεις τα στελέχη ότι η εταιρική κουλτούρα έχει σημασία μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά είναι δυνατό.

Πολλές εκτελεστικές ομάδες ενδιαφέρονται για τις απόψεις των εργαζομένων, αλλά δεν έχουν πρόσβαση στην πρώτη γραμμή, ή στη μεσαία διοίκηση, με ουσιαστικό τρόπο. Μια εστιασμένη έρευνα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να λάβουν τα στελέχη ένα αρχικό feedback, ώστε να μπορούν να καταλάβουν πού μπορεί να θέλουν να εμβαθύνουν.

Για καλύτερα αποτελέσματα, μιλήστε με τα στελέχη εντός του οργανισμού σας, για να προσδιορίσετε τι είναι πιο σημαντικό για αυτούς:

  • Τι είδους δεδομένα θέλουν να δουν από μια έρευνα αφοσίωσης εργαζομένων;
  • Ποιοι είναι οι στόχοι του οργανισμού για το έτος και πώς ταιριάζει μια έρευνα αφοσίωσης εργαζομένων σε αυτούς τους στόχους;

Αυτό θα πρέπει να καθορίσει ορισμένες από τις ερωτήσεις της έρευνας και τα δημογραφικά στοιχεία (όπως τμήμα, τοποθεσίες κ.λπ.) που μπορεί να θέλετε να προσθέσετε στην έρευνα αφοσίωσης των υπαλλήλων σας.

Μια επιτυχημένη έρευνα αρχίζει και τελειώνει με εξαιρετική επικοινωνία.

  1. Δημιουργήστε ενθουσιασμό μεταξύ των ανθρώπων σας

Τώρα που όλοι είναι ευθυγραμμισμένοι και είστε έτοιμοι να προετοιμάσετε και να ξεκινήσετε την έρευνα, ενημερώστε τους υπαλλήλους γιατί ζητάτε τα σχόλιά τους.

Δώστε έμφαση στην εμπιστευτικότητα και στους λόγους την διερεύνησης, γιατί θα αυξήσει τελικά τη δέσμευση και τη συμμετοχή στην έρευνα. Γνωρίζοντας και πιστεύοντας το “τι είναι αυτό για μένα;” θα κάνει τους υπαλλήλους περισσότερο πρόθυμους να παρέχουν ειλικρινά, άμεσα και λεπτομερή σχόλια .

Μια επιτυχημένη έρευνα ξεκινά και τελειώνει με εξαιρετική επικοινωνία, καθώς οδηγεί σε μεγαλύτερη δέσμευση και buy-in από όλους τους τομείς της επιχείρησης.

  1. Ξεκινήστε την έρευνά σας

Όταν διενεργείτε μια έρευνα εργαζομένων μέσω του Great Place To Work, θα δείτε τους αριθμούς συμμετοχής σε πραγματικό χρόνο, γεγονός που σας επιτρέπει να υπενθυμίσετε ή να ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους να υποβάλουν τις απαντήσεις τους. Θα αποκτήσετε, επίσης, πρόσβαση στο πιο ολοκληρωμένο σύνολο δεδομένων εμπειρίας εργαζομένων, που καλύπτει πάνω από 30 χρόνια έρευνας εργαζομένων παγκοσμίως.

  1. Αξιολογήστε τα αποτελέσματά σας

Συγκρίνετε την εμπειρία των υπαλλήλων σας με σχετικά benchmarks και αποκτήστε μια ανεξάρτητη προοπτική για το πόσο καλά αποδίδετε σε σύγκριση με άλλες εταιρείες.

Μετρώντας τις βαθμολογίες αφοσίωσης των εργαζομένων σας σε σχέση με σημεία αναφοράς, όπως εθνικά Best Workplaces ή Best Workplaces for women, ή Best Workplaces in Europe, μπορείτε να προσδιορίσετε τι περιμένουν οι εργαζόμενοι από τους κλάδους και τις εταιρείες. Αυτή είναι ζωτικής σημασίας πληροφορία, για την κάλυψη των κενών κουλτούρας και τη βελτίωση της δέσμευσης και της διατήρησης των εργαζομένων.

Η συγκριτική αξιολόγηση μπορεί, επίσης, να σας βοηθήσει να ορίσετε μια σαφή πρόταση αξίας για τους υπαλλήλους, κατανοώντας τι κάνει τον οργανισμό σας μοναδικό σε σχέση με άλλους. Μια ισχυρή και ξεχωριστή πρόταση αξίας για τους εργαζομένους θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από άλλους χώρους εργασίας, να βελτιώσετε τα μηνύματα marketing και να προσελκύσετε τους σωστούς υποψηφίους.

  1. Αναλύστε και μοιραστείτε τα αποτελέσματα

Ολοκληρώσατε την έρευνά σας και ανακαλύψατε έναν θησαυρό από πολύτιμα σχόλια των εργαζομένων. Τώρα αρχίζει η δουλειά: Χρησιμοποιώντας τα αποτελέσματά σας, πρέπει να καταλάβετε πού βρίσκονται τα δυνατά σας σημεία και οι ευκαιρίες βελτίωσης.

Πρώτα απ ‘όλα, ευχαριστήστε τους υπαλλήλους που συμμετείχαν στην έρευνα και μοιράστηκαν τα ειλικρινή σχόλιά τους. Ενημερώστε τους ότι εκτιμάτε τις απαντήσεις τους και θα αφιερώσετε χρόνο για να αναλύσετε τα αποτελέσματα.

Μόλις αναπτύξετε μια ισχυρή λίστα ερωτήσεων και παρατηρήσεων σχετικά με τα δεδομένα σας, ήρθε η ώρα να τα μοιραστείτε με το σύνολο των στελεχών & εργαζομένων στην εταιρεία. Η ερμηνεία των αποτελεσμάτων είναι ένα βασικό πρώτο βήμα, αλλά η δημιουργία ενός σαφούς σχεδίου δράσης για κοινή χρήση με τους υπαλλήλους είναι ζωτικής σημασίας.

Με το εργαλείο έρευνας εργαζομένων, μπορείτε εύκολα να κατεβάσετε reports με σημαντικά γραφήματα και σημεία αναφοράς που διευκολύνουν την παρουσίαση των αποτελεσμάτων στην εταιρεία και τον εντοπισμό των πλεονεκτημάτων σας και του τι υπονομεύει την κουλτούρα σας.

Για να βελτιώσετε την εμπειρία των υπαλλήλων σας, μετρήστε την εμπειρία τους.

Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τη διεξαγωγή ερευνών εμπειρίας εργαζομένων, ή είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τις δικές σας, επικοινωνήστε μαζί μας. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να συγκεντρώσετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για να λάβετε τις σωστές αποφάσεις για τους υπαλλήλους και τον οργανισμό σας.

Παρακολουθήστε τις καλύτερες εταιρείες στην περιοχή ή τον κλάδο σας και ανταποκριθείτε στις ανάγκες και τις προσδοκίες των εργαζομένων σας, με την έρευνα εμπειρίας των εργαζομένων και τη συγκριτική αξιολόγηση.

Share For All
Kostas Koliousis
Kostas Koliousis

Digital Marketing & Business Development Executive @ 𝗚𝗿𝗲𝗮𝘁 𝗣𝗹𝗮𝗰𝗲 𝘁𝗼 𝗪𝗼𝗿𝗸® Hellas

Kατεβάστε σε ψηφιακή μορφή το αφιέρωμα της εφημερίδας "Η Καθημερινή" με τις 30 εταιρείες της λίστας Best Workplaces™ Hellas 2023

social_signal_2023